בעל/ת עסק יקר/ה.
איך אנו רותמים את מגוון הנכסים הדיגיטלים שלנו לטובתינו? האם הם מחזקים את המותג שלנו או מחלישים אותו? האם יש נכס בו שווה לנו להשקיע יותר מבאחרים?
באיזו תדירות להשקיע ובאיזה נכס? האם יש נכס ששווה לנו להכיר ולבנות לטובת העסק?
מתי לאחרונה רשמת את שמך בגוגל וראית את התוצאות?
כל האזכורים שלך או של העסק שלך בגוגל הם הנכסים הדיגיטלים שלך.
זה יכול להיות האתר שלך, תמונות שלך, ” גוגל לעסקים”, אינסטגרם, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות, בלוג שכתבת, יוטיוב, ארגון נטוורקינג שלך ועוד!
נעבור על מגוון הנכסים שברשותך ונבדוק:
בסוף הפגישה אכין דו"ח מסודר עם המלצות לפעולה, איתו תוכלו לצאת לדרך.
משך הפגישה – כשעתיים.
בונה, מתכנת ומפתח אתרים. בעל נסיון עשיר בבניה, ליווי וניהול אתרים מכל הסוגים. לצפיה בתיק עבודות לחצו כאן