לא פעם אנו נתקלים בבעיה פשוטה יחסית, הניתנת לפתרון תוך זמן קצר על ידי תמיכה מרחוק, אז מה עושים?
לא בשביל כל תקלה צריך לקרוא לטכנאי הביתה, יש תקלות שניתן לתקנן בתמיכה מרחוק, זה זול יותר ומהיר יותר מביקור טכנאי.
כמו כן, אין חשיבות למרחק הפיסי וניתן לבצע זאת בכל רחבי הארץ והעולם.
נקבע יחד את הזמן המתאים לשנינו, בו נוכל להתמקד בפתרון התקלה, נפתח מחשבים ונצא לדרך.
איך בוחרים טכנאי?
במקרה של המחשב שלכם שזה אחד הדברים הכי רגישים שיש (חוץ מהטלפון הסלולרי אולי), כדאי מאד לבחור במישהו שאתם סומכים עליו. תשאלו חברים, חפשו חוות דעת והמלצות ואז תחליטו.
רוצים לקרוא מה כתבו עליי? לחצו כאן
איך מבצעים תמיכה מרחוק?
לאחר שיווצר ביננו הקשר, אנו נוריד למחשבכם תוכנת שליטה הבטוחה לשימוש ודואגת בין היתר שהטכנאי לא יוכל לשוב ולהכנס למחשבכם ללא ידיעתכם לאחר גמר הסשן.
באמצעות תוכנת השליטה, אכנס למחשבכם מרחוק, אאבחן את התקלה ואפתור אותה.
אני נוהג להשתמש בתוכנת תמיכה מרחוק בשם Anydesck
מה צריך כדי לאפשר את התמיכה מרחוק?
- מחשב עובד.
- ווינדווס.
- חיבור פעיל לאינטרנט.
באיזה מקרים לא ניתן לבצע תמיכה מרחוק?
- מחשב לא עולה.
- בעיה בווינדווס שלא מאפשרת כניסה.
- בעיה באינטרנט.
כמה זה עולה? למחירון השירותים לחצו כאן
אז איך מתחילים?
התקשרו אליי לנייד – 054-7384895, או לחצו על הכפתור האדום שבתחתית, שלחו לי פניה ואני אחזור אליכם בהקדם
תזכרו שהטכנאי והפתרון נמצאים במרחק שיחת טלפון אחת.
אז שיהיה לנו מחשב תקין תמיד.
שחר שמרת,
שמרת דיגיטל – מומחה מחשוב ואינטרנט.
דובר "מחשבית" ברמת שפת אם