אתם נכנסים לחנות, ואחרי כמה דקות אחד המוכרנים ניגש אליכם ושואל אם אתם צריכים עזרה, מכירים את הסיטואציה?
חלק מהאנשים יגידו שזה מעצבן אותם, אבל מה אם המוכרן רק יגיד שלום ושהוא פה אם צריכים אותו?
אם תחשבו על זה, מה זו בעצם מכירה? מכירה זו התחלה של מערכת יחסים וכל מערכת יחסים בריאה מתחילה באמירת שלום.
אבל מה עם הגולשים באתר שלכם? לא מגיע להם שתברכו אותם לשלום ותגידו להם שאם הם צריכים אתכם אתם פה?
אבל לא סתם תגידו, באמת תהיו שם ותהיו זמינים לדבר עם הגולשים שלכם בזמן אמת, און ליין, כך תוכלו להתחיל מערכות יחסים נהדרות ולהפוך גולשים ללקוחות.
תרשו לי להמליץ לכם על תוסף חינמי שישדרג לכם את האתר ויוסיף לו את האפשרות לראות מי גולש בזמן אמת, ליצור משפטי פתיחה אוטומטים, ליזום שיחה אמיתית און ליין או לענות לשחה שהגולשים יזמו.
במקרה של חברה גדולה ניתן ליצור מספר סוכנים או אנשי שירות.
ניתן לשמור את הסטורית השיחות, לשלוח שיחה למייל כדי לעבור עליה אחר כך.
ניתן לעצב את הניראות של חלון הצ'אט כרצונכם (יש לא מעט אפשרויות).
ואפשר גם לעבור למצב אוף ליין במקרה שאתם לא נמצאים ואז חלון הצ'אט הופך לטופס יצירת קשר פשוט השולח את ההודעה אליכם למייל.
למערכת הזו קוראים Tawk.to וכדי להתחיל לחצו כאן
אה, ויש גם כמובן אפליקציה חינמית שמאפשרת לכם להיות זמינים ולהתכתב גם מהטלפון הנייד.
להורדה לאנדרואיד לחצו כאן
במידה ולא הצלחתם להתקין את המערכת בעצמכם, אתם מוזמנים לפנות אליי ואשמח לעשות את זה עבורכם.
לקבלת הצעה, פנו אליי בטופס האדום שבתחתית המסך או התקשרו – 054-7384895.
שחר שמרת,
שמרת דיגיטל – מומחה מחשוב ואינטרנט.
דובר "מחשבית" ברמת שפת אם.