מה הסיכוי שהאתר שלך יביא לקוחות?

סטטיסטיקה.

תמונה של גרפים סטטיסטים

החיים זאת שאלה של סטטיסטיקה, בכל רגע נתון יש לנו סיכוי לקבל שיחת טלפון, עסקה או הזדמנות שתשנה את חיינו, השאלה היא כמה אנשים אנו פוגשים בכל רגע נתון כי כל אדם מביא איתו הזדמנות ועד כמה אנו מוכנים לקבל את ההזדמנות הזו, לזהות אותה ולהפוך אותה למשהו ממשי.

שיפור הסטטיסטיקה.

אייקון של אתרי מסחר אלקטרונילפני שיוצאים לפגוש את ההזדמנויות יש לוודא כי האתר שלנו מוכן לקראתן, כדי שנגביר את הסיכוי לממש אותן וכדי שהן לא תעבורנה למתחרים שלנו. יש לוודא שהוא מוכן לקבל את שפע הגולשים שיכנסו אליו ויעביר להם את המסר הנכון שיגרום לאותם גולשים / הזדמנויות לפנות לבעל האתר ולהפוך לממשיים.
בדיוק כמו שבהקמה של חנות אמיתית אנו מתיעצים עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה – מעצבי פנים, אדריכלים וכד’, כך גם בהקמה של אתר אינטרנט יש לשים דגש על עיצוב האתר ולוודא שהגולש מצא בו את הערך שבשבילו הוא נכנס מלכתחילה, ידע לנווט בין הדפים השונים ולמצוא דברים נוספים והכי חשוב – ליצור קשר הריי בשביל זה הכל נועד לא?

לתת לגולש את הערך לו הוא מצפה ויותר.

השרות או המוצר שלנו עונה על צורך, אחרת לא היה לו שימוש. כאשר גולש מגיע לאתר שלנו הנחת היסוד היא שיש לו צורך בשירות או במוצר שאותו אנו מציגים באתר וככל שהוא יבין מהר יותר איך אנו עוזרים לו לו לפתור את בעייתו (הצורך שלו) כך הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח גדול יותר.

להעביר את המסר בבהירות.

אני נתקל הרבה באתרים שנבנו בצורה חובבנית והמכנה המשותף שלהם הוא שבדף הבית שלהם, במקום למצוא את הפתרון לבעייתם הם מוצאים רשימה אין סופית של מוצרים ושירותים ועליהם כל הפוסטים שנכתבו אי פעם, יחד עם האירועים הקרובים, חוות דעת ושאר ירקות. יש לכם את זה ביותר עמוס?

המסר המרכזי צריך להיות ראשון במעלה ולהופיע לפני הכל. הגולש צריך להבין מיד עם כניסתו לאתר שהוא מצא את הפתרון לבעייתו, נגמרו החיפושים וכל שעליו לעשות הוא להשאיר פרטים או להרים טלפון ולהתקשר (במובייל זה בלחיצת כפתור).

בניית אתרים לעסקים בהתאמה אישית.

כמומחה לוורדפרס אני יודע לבנות גם מתבניות אבל מתחבר יותר לבניה בהתאמה אישית. לצורך זה אני משתף פעולה עם מעצבת גרפית מהשורה הראשונה, אשר נפגשת אישית עם בעל האתר, מבררת את צרכיו וצרכי לקוחותיו ואז בונה לו את העיצוב בהתאמה אישית, דואגת שהוא יתכתב עם הלוגו הקיים או שתעצב לו לוגו חדש. מתאימה את הפונטים, הצבעים והמסרים כך שכל גולש ירגיש בבית.

אז אם גם את/ה רוצה להפוך גולשים ללקוחות, את/ה מוזמן למלא את הטופס אפיון ראשוני ויחד נבנה לך את אתר חלומותיך!

למעבר לטופס לחצו כאן

 

בברכה,

תמונה של שחר שמרתשחר שמרת
שמרת דיגיטל – מומחה מחשוב ואינטרנט

 

 

 

כתיבת תגובה